Mumba

MZWB S02E11 | Moeilijk om als supporter geduldig te blijven

18 september
47 reacties
Foto: NESImages

Geschreven door Bjorn Wind op 18 sep. 2024

Zo’n bloedeloze 0-0 doet wel wat stof opwaaien, ook voor Bjorn, Dyon en Robin. De keuze vanuit defensief oogpunt voor Scheperman wordt ter discussie gesteld en ook de wijziging van formatie zetten ze hun vraagtekens bij. Verder bellen ze met Chiron Rengers, van ForzaNEC, over wat er verwacht kan worden van het duel met de Nijmegenaren.

Mededeling

HAFC draait nagenoeg volledig op vrijwilligerswerk. Heb jij een kleine donatie over om de site in de lucht te houden of wil jij adverteren met je bedrijf? Help ons dan. De hulp is zeer welkom!

Steun HAFC met een donatie

Discussieer mee 47

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en Google Privacybeleid en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

  • A3N

    A3Nzegt

    2 maanden geleden

    Jizz weer bij de selectie

  • Sco

    Scoutzegt

    2 maanden geleden

    Ik voel een verassing aankomen dit weekend!

    • Han

      Hanszegt

      2 maanden geleden

      Jij denkt dat nec wint?

    • Flo

      Floaterzegt

      2 maanden geleden

      Heb je een crematie?

  • Her

    Heracliedzegt

    2 maanden geleden

    Met de door de aangetrokken spelers van Hoogma eindigen we denk ik rondom de plek 7 à 8 dit seizoen. Ik zet de champagne nu al vast koud.

    -2

  • HAF

    HAFC1903zegt

    2 maanden geleden

    Volgens mij zijn er hier echt nog te veel mensen met onrealistische verwachtingen aan de hand van resultaten van 5 jaar geleden. Ik ben geen van Wissing fan, maar hij heeft compleet gelijk met het feit dat die ene vreselijke actie van Rai V. onze club helemaal van het niveau moeiteloos plek 6-12 die we in de jaren ervoor haalden heeft gehaald en ons 10-15 miljoen heeft gekost:
    -Transfersom van V. zelf die hele goede statistieken had
    -De degradatie zelf
    -Transfersommen van oa De La Torre en Quagliata die waarschijnlijk lager zijn uitgevallen door de degradatie
    -Ontslag Gillisen en ontslag van die Spaanse trainer die zou komen

    We zijn volgens mij nog steeds herstellende van die hele situatie en je komt als relatief kleine club niet zomaar weer terug op het niveau dat we tussen 2015 en 2021 hadden.

    • Ren

      Renezegt

      2 maanden geleden

      Vloet hadden ze nooit moeten halen, was bij Excelsior al bekend dat hij hem graag luste.

      -20

      • Jes

        Jessezegt

        2 maanden geleden

        René wat een kul argument, nooit moeten halen, hij heeft ons veel en mooie goals verzorgd en was voor ons een uitstekende. Als hij niet zo idioot had gedaan op die bewuste avond in November dan hadden we ons gehandhaafd, veel geld voor hem en andere spelers kunnen vangen en hadden we er beter voorgestaan. Hij heeft zichzelf tekort gedaan en moet nu brommen, zeer terecht!

      • Ren

        Renezegt

        2 maanden geleden

        Jesse, heb jij er goed over nagedacht wat jij schrijft: hij heeft zichzelf te kort gedaan, hij heeft een hele familie kapot gemaakt. En verder zeg ik er niets meer over maar ik was van deze speler afgebleven!!

        -1

      • ATN

        ATNzegt

        2 maanden geleden

        @HAFC1903 helemaal mee eens. Persoonlijk denk ik dat wij ook niet meer op dat niveau terugkunnen komen. Zeker met alle geldschieters die er tegenwoordig bij de clubs zitten die destijds van ons of net onder ons niveau waren.

        @Rene wat een goedkoop argument. Dat had je moeten zeggen toen wij hem haalden en niet nu achteraf nu wij allemaal weten wat er is voorgevallen.

      • Ren

        Renezegt

        2 maanden geleden

        Atn, binnen de club wisten zij het wel.

        -2

      • Jes

        Jessezegt

        2 maanden geleden

        René wat hij dat gezin heeft aangedaan hoef je niet meer te benoemen, dat weten we allemaal en is het ergste en kan niet in de schaduw staan met zijn presteren op het veld. Maar het is wel heel goedkoop om nu te zeggen dat ze hem nooit hadden moeten contracteren. Toen ze dat besloten had hij geen strafblad en dat is wel een feit.

  • Leo

    Leozegt

    2 maanden geleden

    Weer zoiets!!

    RKC neemt de gok met Ittaharen !!
    Waarom Heracles nou weer niet dan?! Deden ze toch ook wel met Tannane en Ricky vd Berg?!!

    Sjonge jonge … Zo jammer

    -38

    • Haf

      Hafcswenzegt

      2 maanden geleden

      Denk jij wel na bij de gevolgen van zoiets als t toch weer mis gaat met die jongen?

    • Ric

      Rickzegt

      2 maanden geleden

      Waarom zou je aan Ihattaren willen beginnen? Laursen gaat eerder wedstrijdfit zijn. Daarnaast heeft hij sinds zijn vertrek bij PSV ook niks meer laten zien.

    • Jes

      Jessezegt

      2 maanden geleden

      Weer voorbeeldje van dat het gras bij een ander groener is. Die Ihattaren heeft een heel leger aan begeleiders om zich heen en heeft RKC met Mo Allach ook nog eens een Marrokaanse TD. Die man begrijpt veel beter de cultuur en de wijze van denken binnen hun cultuur. Bovendien heeft hij minimaal een half jaar nodig om weer op niveau te komen, bovendien moet hij het gewoon zelf laten zien en zelf de discipline hebben en willen afzien. Mooi dat wij niet aan zo’n avontuur beginnen.

  • Han

    Hanszegt

    2 maanden geleden

    Het is natuurlijk betreft Hoogma ook nooit goed hé.
    Iedereen loopt moord en brand te schreeuwen dat ie zo snel mogelijk nieuwe spelers moet aantrekken.
    Doet ie dat…..en dan lopen de haters weer te schreeuwen dat ie zo lang had moeten wachten zodat ie Haye,Monteiro,Tahiri of Namli had kunnen halen.

  • Nvb

    Nvbzegt

    2 maanden geleden

    Ik word wel een beetje moe van al die Hoogma haters(of is t er misschien één die onder meerdere namen post?).

    Er word nu al weer geklaagd over de kwaliteit vd selectie. Alsof je dat na een paar wedstrijden al kunt bepalen met zoveel nieuwe spelers in het team.
    En ja ik weet ook dat we maar 2 doelpunten hebben gemaakt in 5 wedstrijden, maar daar tegenover staat ook dat we er maar 7 tegen hebben, daartegenover staat ook dat we er maar 2 hebben verloren waarvan eentje van de kampioen van vorig jaar. Van de 5 wedstrijden heb ik 3 wedstrijden gezien waarin er meer had ingezeten en we gewoon prima speelden. Alleen tegen PEC was het echt kansloos en slecht, tegen Almere gaven we amper iets weg naar waren we aanvallend erg onmachtig(dit had naar mijn idee meer te maken met de andere formatie dan met kwaliteit).

    Al met al denk ik dat we geen reden hebben om zo enorm negatief naar deze start te kijken. En begrijp me niet verkeerd dat betekent ook niet dat je dan t andere uiterste moet opzoeken en enorm positief MOET zijn , maar het voordeel vd twijfel geven en een beetje vertrouwen is toch niet te veel gevraagd?

    Iedereen weet dat we meer moeten gaan scoren, maar dat gaat echt nog wel beter worden met de terugkeer van Hornkamp en het ingespeeld raken van het team. Ook zal de terugkeer van Zamburek naar verwachting voor meer kwaliteit op het middenveld zorgen.

    En dat gelul over we hebben al ….. Wedstrijden niet gewonnen. Asteblieft zeg ! Daar waren heel wat wedstrijden van vorig jaar bij. Dat was een ander seizoen en dat was een ander team. Dat is nu geweest en doet er niet meer toe. Net zoals dat als we er 10 hadden gewonnen vorig jaar we daar nu ook helemaal niks voor kopen.
    Er is nu heel bewust flink door geselecteerd in de selectie. We waren het er vorig jaar allemaal over eens dat dat moest gebeuren. Dan kan je niet verwachten dat het meteen vanaf de start een soepele machine is die makkelijk scoort . Dat heeft even de tijd nodig om te ontwikkelen , helemaal als je je spitsen pas later kan inpassen.

    Maarja ik zal nu wel weer wat klager over me heen krijgen omdat ik voor kies om niet meteen negatief te zijn en ze wel wat tijd en het voordeel van de twijfel geef. En ik ben absoluut nog niet positief, maar om dan maar meteen extreem negatief te zijn gaat me ook veelste ver. Ik hoop dat er meer mensen zijn die beseffen dat die middenweg ook nog bestaat en dat het niet niet allemaal of zwart of wit is. Net zoals onze mooie club is t soms ook zwart en wit tegelijk ! We kunnen ondanks het negatieve ook naar het positieve kijken ! Dat maakt de wereld in ieder geval een stuk leuker en gezelliger 😉

    • Sco

      Scoutzegt

      2 maanden geleden

      Ten eerste ben ik geen Hoogma hater en gun hem een mooi plekje binnen de organisatie. Graag zelfs. Maar hij is gewoon geen koopman. Geen TD-er en daar kun je niets aan doen. Ik zing ook geen opera. Hij heeft het al een tijd bewezen dat hij doet kan en het gaat niet om Hoogma maar de club.

      -1

      • Nvb

        Nvbzegt

        2 maanden geleden

        Hoogma heeft 2 jaar op rij zijn doelstelling behaald…

        1e jaar ook Hoogma als TD :
        Doelstelling: promoveren
        Resultaat: gepromoveerd als kampioen

        2e jaar als TD:
        Doelstelling: lijfsbehoud
        Resultaat:
        Lijfsbehoud gehaald zonder nacompetitie

        Je kunt natuurlijk allerlei redenen bedenken maar hij heeft dat gene gedaan waarvoor hij is aangesteld.

        Ik denk dat het grootste probleem is dat fans te hoge verwachtingen hebben. Mensen denken dat je na een jaartje op een lager niveau zo weer verder gaat waar je voor de tijd gebleven was. Uhm dacht het ff niet ! Reality check ! We kunnen weer van vooraf aan beginnen.
        We moeten weer opbouwen, meerdere jaren door selecteren voordat we weer een stabiele middenmoter zijn. We zijn daar afgelopen zomer flink mee bezig geweest. Nu moet alles op zijn plek gaan vallen. Dat gaat met vallen en opstaan. En in het begin zal het veel vallen zijn.

        Wat mij betreft verdient Hoogma meer credits dan hij krijgt. Hij behaalde gewoon zijn doelstellingen en dat is wat er aan t eind telt. Alleen op de resultaten kan je hem afrekenen.

      • Jes

        Jessezegt

        2 maanden geleden

        Onze TD (en de trainers) moet je per seizoen beoordelen, het is klip en klaar dat hij tot nu toe alle doelstellingen heeft gehaald. Of het dit jaar weer gaat lukken moet nog blijken. Om nu al een oordeel te geven is naïef, de man verdient nog alle credits. Laten we de tussenbalans in januari opmaken en een eindoordeel in mei. Als we er op de kop uitvliegen dan is het wel duidelijk, dan heeft de verantwoordelijke man gefaald en kunnen de consequentie hard zijn. Het is topsport en de regels zijn keihard. Dat hebben we in 2022 wel gezien.

    • Haf

      HafcPepijnzegt

      2 maanden geleden

      Voor het eerst een reactie waar ik het 100% mee eens ben 👌

  • Alm

    Almelo4everzegt

    2 maanden geleden

    Wanneer komt die safe-standing eigenlijk op de H-side?

    • Mar

      Marcozegt

      2 maanden geleden

      Denk volgend seizoen als vak p ook hopelijk H-side word.

  • Sco

    Scoutzegt

    2 maanden geleden

    Laatste 3 trainer aanstellingen door Hoogma
    F de Boer (meest dramatische NL elftal ooit)
    Lammers (teerde op de spelers van Gilissen en nu onderaan met VVV)
    Vd Looi (10 wedstrijden op rij al niet gewonnen, bij elke club lig je er dan uit)

    Oja Hoogma heeft die ramp trainer bij NL dames Parsons ook aangesteld.
    Zal mij met deze feiten – 15 opleveren door het bestuur van Heracles geleide site.

    Blijf gewoon het bestuur wakker schudden en interesseert mij niets. Heb tot 1-9 niets gezegd en Hoogma de tijd gegeven tot eer-herstel. Helaas zie er geen brood in de huidige selectie.

    • mrk

      mrklomszegt

      2 maanden geleden

      Laatste 3 trainer aanstellingen door Hoogma:

      Louis van Gaal: Kwart finale WK uitgeschakeld met penalty’s door Argentinië.
      Lammers: Bracht Heracles direct terug in de eredivisie.
      Vd Looi: Handhaving eredivisie.

      Dus Scout, je hebt A je feiten niet op orde en B je glas is half leeg. Knooiert.

    • Bas

      Basiczegt

      2 maanden geleden

      Jij hebt hem de tijd gegeven…, haha, ja jij bent ook zo belangrijk.., haha.

  • Hen

    Henkzegt

    2 maanden geleden

    Waar lag het aan?

  • Her

    Heracles Foreverzegt

    2 maanden geleden

    Hoogma moet zijn verantwoordelijkheid nemen voor het aantrekken van kwaliteit i.p.v kwantiteit.

    -4

    • Ric

      Rickzegt

      2 maanden geleden

      Normaal gezien is het toch juist goed als er kwaliteit aangetrokken wordt ipv kwantiteit.

  • Her

    Heracles Foreverzegt

    2 maanden geleden

    Hoogma moet zijn verantwoordelijkheid nemen.

    -4

    • Bas

      Basiczegt

      2 maanden geleden

      Ja, doet hij ook. Hij herstelt de club, alleen staat niet iedereen te wachten op Heracles.

  • Bas

    Basiczegt

    2 maanden geleden

    Cijfers: tegendoelpunten niet de slechtste in de lijst, dus dat is best ok, maar gemaakte doelpunten wéér hetzelfde gedoe: slechtste wederom.
    We moeten rekening houden met gewenningstijd voor herstelde en nieuwe spelers voordat het loopt.
    Vraag is: wat is er veranderd na de eerste 2 wedstrijden… lijkt wel of ze al uit vorm zijn.

  • Tho

    Thomaszegt

    2 maanden geleden

    Iemand die weet wat er eigenlijk met talvitie aan hand is/ was?

  • Ren

    Renezegt

    2 maanden geleden

    Waar is de tijd gebleven dat ti ta tovenaar, onze trainer, was. Van der Looij is met een forse achterstand aan het seizoen begonnen, bij lange na geen complete selectie maar wat hij niet slim doet is de juiste speler op de juiste plek zetten en slijp het spelsysteem er in op de training. Kost tijd en hopen sat hornkamp en maburek snel aansluiten.

  • Ren

    Rene vak rzegt

    2 maanden geleden

    Ik denk dat ons geduld de laatste 3jr alop de proef is gesteld.We zijn met uitzondering van ons kampioenschap kkd lang niet meer getrakteerd op lekker aanvallend en aantrekkelijk voetbal .Dat is mede te danken aan een aantal vervelende blessures van niet de minste spelers.Ook mede van een aantal vervelende voorvallen vloet ,limbombe enzovoort is niet bepaald bevorderlijk voor de saamhorigheid binnen de club en supporters. Ik hoop dat binnenkort de ommekeer een keer zal komen .Tuurlijk onze nieuwe selectie heeft tijd nodig om te wennen aan elkaar en aan de speelwijze.Te beginnen met vastigheid in de opstelling en speelwijze.as zaterdag hoop ik op een klein wonder dat wij de eerste overwinning kunnen bijschrijven.

  • Tim

    Timzegt

    2 maanden geleden

    De podcast gaat net zoals deze site helaas achteruit in kwaliteit, de kinderachtige grapjes en de lachband van de 538 ochtendshow zijn er niks bij.

  • Cap

    Capo 5zegt

    2 maanden geleden

    Het word wel tijd dat vak P staantribune word. Ziet er niet uit zo!

    • Mar

      Marcozegt

      2 maanden geleden

      Dat zou heel mooi zijn!!

  • 2Fa

    2Faceszegt

    2 maanden geleden

    Mijn bericht, zal net als veel voorgaande berichten wel plotseling verdwijnen, maar kan het toch niet laten om even te reageren.

    Ik ben het met het grootste deel van onze achterban welke hier reageert eens dat Van de Looi voor dit gelijkspel verantwoordelijk mag worden gehouden, vooral door met Scheperman te beginnen. Echter heeft deze ook niet zo veel extra aanvallende opties. Sambo is pas 17jaar, Kulenovic kan je niet het risico mee lopen door hem 90min te laten spelen, dan dan houd het in aanvallend opzicht al wel op wat je kan brengen.

    Echter krijg ik met de verkoop van Hansson toch weer enorme Burgzorg vibes uit ons degradatie jaar. Ook toen werd je enige speler welke voor doelpunten zorgde van de hand gedaan met het idee, dit vangen we wel eventjes op. Met de verkoop van Hansson verkoop je op Hornkamp na je enige bewezen goals scoorder, welke ook nog verantwoordelijk was voor bijna alle geleverde assists op die zelfde Hornkamp. Hiervoor haal je terug een jongen uit het 2de niveau van België, en een jongen uit de Israëlische competitie. Beide hebben geen cijfers waar je als supporter op voorhand warm voor loopt. Daarnaast zijn dit ook nog huurspelers.

    Van mij mag het Hoogma enorm kwalijk worden genomen dat we zo veel moeite hebben met doelpunten maken en kansen creëren. En dit is niet iets van alleen de competitie, maar ook in de voorbereiding hebben we maar een handje vol doelpunten gemaakt tegen ploegen van het zelfde niveau, of een lager niveau dan ons.

    • ste

      stefzegt

      2 maanden geleden

      ik snap niet dat we nu weer over de trainer beginnen in de podcast maar niet over de TD die met buitenspelers aan komt zetten, die tekort komen zowel in kwaliteit als in aantal

  • J.s

    J.s.zegt

    2 maanden geleden

    De laatste 10 competitie wedstrijden onder vd looi niet gewonnen. Waarin we maar 3 goals hebben gemaakt. De bezetting in de 16 meter is gewoon veel te weinig. Als onze back of buitenspeler de bal heeft in de eindfase, moet er minimaal 3 en liefst 4 man zijn. Dit is veel te vaak niet het geval. Over de eindpass kan je natuurlijk twisten, die zijn ook veelal ondermaats. Benieuwd of er vanaf nu op de aanvallende aspecten getraind gaat worden.

    • Que

      Questazegt

      2 maanden geleden

      Onder Lammers moesten de buitenspelers in de 16 komen als de ander een voorzet gaf, dat zie je nu nauwelijks tot niet terug

  • Nvb

    Nvbzegt

    2 maanden geleden

    Voor mij is het simpel: dankzij vd Looi hebben we niet gewonnen van Almere.

    Er valt één speler weg voor de wedstrijd(Talvitie) en vervolgens beslist hij om in een andere formatie te spelen en spelers uit hun kracht te halen. Daarnaast zet hij Suf aan de verkeerde kant neer, laat ‘T Zand in een rol spelen die hem niet ligt en wil hij ook nog Kulenovic en Scheperman inpassen in het team.
    Hoe creëer je onrust en onzekerheid in een team dat überhaupt nog niet goed ingespeeld is ? Nou zo dus !

    Ik vond hem in het begin een verademing ten opzichte van Lammers en hij leek voetbaltechnisch een stuk beter onderlegd. Maar hoe langer hij er zit hoe meer ik mijn twijfels heb bij de keuzes die hij maakt.
    In een fase waarin je moet wennen en leren wil je zo veel mogelijk vastigheid creëren, en door maar constant te herhalen waar je mee bezig bent word je uiteindelijk beter. Dat werkt alleen niet als je dit soort keuzes maakt en alles behalve de verdediging omgooit. De spelers waren meer tegen zich zelf aan het voetballen dan dat ze tot serieuze kansen kwamen .En een bal naar de goede kleur spelen was al te moeilijk. Allemaal tekens dat de spelers zich niet prettig voelen in de manier van spelen en heel onwennig zijn. En daar is maar één schuldige voor aan te wijzen en dat is de trainer.

    • Kri

      Kriszegt

      2 maanden geleden

      Ben het hier volledig mee eens. We hadden prima met Engels als vervanger van Talvitie kunnen spelen en dan Suf op de linkerflank en dan kon de rest gewoon blijven staan. Vorig seizoen had van der Looij ook zo’n stunt, ook tegen Almere dacht ik, toen Roosken ineens rechtsback stond. Dat pakte ook slecht uit.
      Toch heb ik wel vertrouwen in Van der Looij. Ik vind dat er wel een idee achter zijn manier van voetballen zit en dat is ook zichtbaar, maar is het team nog niet zo ver om een rigoureuze verandering van systeem aan te kunnen. Tegen NEC gewoon met een 433 opstelling spelen, dat geeft vastigheid. Tikkie inzakken en hun het spel laten maken, ik denk dat dit ons het beste ligt, zeker in deze fase.
      Overigens vond ik Scheperman best aardig spelen naast DKM en ook Kulenovic zal alleen maar beter worden.

      • Nvb

        Nvbzegt

        2 maanden geleden

        Ik ben het ook grotendeels met jou eens.

        Het probleem bij vd Looi is misschien ook wel zijn voetbal-intelligentie. Hij weet in theorie altijd precies wat er wel of niet goed ging. En dat is opzich ook heel fijn, maar hij vergeet daarmee misschien ook wel een beetje dat we geen robots op het veld hebben staan. In theorie zal hij een heel mooi plan hebben gehad maar hij moet ook niet uit het oog verliezen dat hij mensen op het veld heeft staan . En mensen hebben nou eenmaal tijd nodig om dingen te leren. als je te veel wil in een korte tijd dan onstaat er kortsluiting in het team en dan loopt het ineens voor geen meter meer. En dat is wat hij nu deed door ze aan te veel nieuwigheden bloot te stellen. Een domme fout als je t mij vraagt en als ervaren trainer had hij dat ook moeten voorzien.

        Scheperman heb ik ook helemaal niks tegen en hij heeft zeker waarde. Maar dan wel in de juiste wedstrijden. Hij is geen spelverdeler. En in een wedstrijd waarin je het spel moeten maken heb je veel meer aan een Van Kaam of Bruns.
        Ik zie Scheperman meer als een bal-afpakker en afjager met loopvermogen en dus ook een type die beter tot zijn recht komt in een meer verdedigende manier van spelen waarin we op de counter spelen. Zoals afgelopen weekend samen met BDK vind ik dat er dan voetballend vermogen ontbreekt. Sem die onder druk word gezet is geen type die dan de pass vooruit heeft en hij kiest dan te vaak voor de veilige optie achteruit.

        Kulenovic speelde inderdaad aardig. Hij was behoorlijk balvaste en leek aardig sterk in de lucht. Had wel een paar keer dat het vizier net niet op scherp stond bij voorzetten. Maargoed dat zal waarschijnlijk ook onwennigheid zijn. Een speler die terug komt van een blessure heeft toch vaak even nodig om dr weer in te komen.

        Tegen NEC inderdaad lekker in 4-3-3 en de boel achterin dichthouden met de linies kort op elkaar. Dan kunnen we wellicht op de counter gevaarlijk worden met snelle jongens als T Zand ,talvitie en Engels of Suf. Hopelijk kan Kulenovic dan als diep aanspeel-punt fungeren vanuit waar we snel door kunnen spelen.

        En ja hoewel weinig mensen goede hoop hebben zie ik ons ook zomaar weer eens een punt of 3 punten pakken in Nijmegen. Simpelweg omdat we dan vanuit de omschakeling kunnen spelen en niet het spel hoeven te maken. Verdedigend staat het wel aardig goed en geven we weinig weg. Hopelijk kunnen we nu de lijn uit de eerste wedstrijden weer doortrekken en dan nu wel met de punten naar huis gaan.

    • HAF

      HAFC1903zegt

      2 maanden geleden

      De formatie was al geoefend op de training de hele week, met Talvitie erbij. Wisselen van formatie lag dus niet aan blessure Talvitie, het is eerder denk ik de nieuwe weg die vd Looij wil inslaan met de selectie die we hebben. En dat is natuurlijk niet gek:
      – Je hebt (mits fit) 2 goede spitsen
      – Je hebt geen linksbuiten die overtuigd, en wel T Zand die bij andere clubs al eens als (hangende) linksbuiten heeft gespeeld, en je hebt een opkomende linksback.

TopReacties

+29
Hans2 maanden geleden

Het is natuurlijk betreft Hoogma ook nooit goed hé. Iedereen loopt moord en brand te schreeuwen dat ie zo snel mogelijk nieuwe spelers moet aantrekken. Doet ie dat.....en dan lopen de haters weer te schreeuwen dat ie zo lang had moeten wachten zodat ie Haye,Monteiro,Tahiri of Namli had kunnen halen.

+25
HAFC19032 maanden geleden

Volgens mij zijn er hier echt nog te veel mensen met onrealistische verwachtingen aan de hand van resultaten van 5 jaar geleden. Ik ben geen van Wissing fan, maar hij heeft compleet gelijk met het feit dat die ene vreselijke actie van Rai V. onze club helemaal van het niveau moeiteloos plek 6-12 die we in de jaren ervoor haalden heeft gehaald en ons 10-15 miljoen heeft gekost: -Transfersom van V. zelf die hele goede statistieken had -De degradatie zelf -Transfersommen van oa De La Torre en Quagliata die waarschijnlijk lager zijn uitgevallen door de degradatie -Ontslag Gillisen en ontslag van die Spaanse trainer die zou komen We zijn volgens mij nog steeds herstellende van die hele situatie en je komt als relatief kleine club niet zomaar weer terug op het niveau dat we tussen 2015 en 2021 hadden.

+23
Nvb2 maanden geleden

Ik word wel een beetje moe van al die Hoogma haters(of is t er misschien één die onder meerdere namen post?). Er word nu al weer geklaagd over de kwaliteit vd selectie. Alsof je dat na een paar wedstrijden al kunt bepalen met zoveel nieuwe spelers in het team. En ja ik weet ook dat we maar 2 doelpunten hebben gemaakt in 5 wedstrijden, maar daar tegenover staat ook dat we er maar 7 tegen hebben, daartegenover staat ook dat we er maar 2 hebben verloren waarvan eentje van de kampioen van vorig jaar. Van de 5 wedstrijden heb ik 3 wedstrijden gezien waarin er meer had ingezeten en we gewoon prima speelden. Alleen tegen PEC was het echt kansloos en slecht, tegen Almere gaven we amper iets weg naar waren we aanvallend erg onmachtig(dit had naar mijn idee meer te maken met de andere formatie dan met kwaliteit). Al met al denk ik dat we geen reden hebben om zo enorm negatief naar deze start te kijken. En begrijp me niet verkeerd dat betekent ook niet dat je dan t andere uiterste moet opzoeken en enorm positief MOET zijn , maar het voordeel vd twijfel geven en een beetje vertrouwen is toch niet te veel gevraagd? Iedereen weet dat we meer moeten gaan scoren, maar dat gaat echt nog wel beter worden met de terugkeer van Hornkamp en het ingespeeld raken van het team. Ook zal de terugkeer van Zamburek naar verwachting voor meer kwaliteit op het middenveld zorgen. En dat gelul over we hebben al ..... Wedstrijden niet gewonnen. Asteblieft zeg ! Daar waren heel wat wedstrijden van vorig jaar bij. Dat was een ander seizoen en dat was een ander team. Dat is nu geweest en doet er niet meer toe. Net zoals dat als we er 10 hadden gewonnen vorig jaar we daar nu ook helemaal niks voor kopen. Er is nu heel bewust flink door geselecteerd in de selectie. We waren het er vorig jaar allemaal over eens dat dat moest gebeuren. Dan kan je niet verwachten dat het meteen vanaf de start een soepele machine is die makkelijk scoort . Dat heeft even de tijd nodig om te ontwikkelen , helemaal als je je spitsen pas later kan inpassen. Maarja ik zal nu wel weer wat klager over me heen krijgen omdat ik voor kies om niet meteen negatief te zijn en ze wel wat tijd en het voordeel van de twijfel geef. En ik ben absoluut nog niet positief, maar om dan maar meteen extreem negatief te zijn gaat me ook veelste ver. Ik hoop dat er meer mensen zijn die beseffen dat die middenweg ook nog bestaat en dat het niet niet allemaal of zwart of wit is. Net zoals onze mooie club is t soms ook zwart en wit tegelijk ! We kunnen ondanks het negatieve ook naar het positieve kijken ! Dat maakt de wereld in ieder geval een stuk leuker en gezelliger 😉

1927

/

1941

/

1962

/

1985

/

2005

/

2023

Hoofdsponsoren

Gemaakt door Mumba Web SolutionsHosting door ShockMedia